فیلم و عکس | درباره ما | تماس با ما | تعرفه تبلیغات
همایش بزرگداشت شوراهای اسلامی

فرماندار رضوانشهر: شوراها به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در امور محلی

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ ۱۷:۵۷ چاپ

شهرداری رضوانشهر |

فرماندار رضوانشهر: شوراها به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در امور محلی نقش آفرینی می کنند

فرماندار رضوانشهر در همایش بزرگداشت شوراهای اسلامی این شهرستان با بیان اینکه امروز شوراها محل رجوع مردم و مدیران هستند، گفت: شوراها به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در امور محلی نقش آفرینی می کنند و بعنوان نمایندگان مردم وظیفه دفاع از حقوق مردم را بر عهده دارند.

مهندس سید نادر صفوی میرمحله روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت در همایش بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان در جمع مسئولین و شوراهای اسلامی ضمن تبریک روز ملی شوراها با بیان اینکه یکی از جلوه های روشن مردم‌سالاری دینی و تحقق اراده مردم، شکل گرفتن شوراها در شهر و روستا است، گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی این است که مبتنی بر اراده مردم و رأی عمومی است و مجموعه دولت و ملت و شوراها دارای یک مقصد و مقصود هستند.

وی افزود: هدف از تشکیل شوراهای اسلامی که از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، مشارکت دادن مردم در اداره امور بوده و اکنون شوراها به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در امور محلی نقش آفرینی می نمایند و بعنوان نمایندگان مردم وظیفه دفاع از حقوق مردم را عهده دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: امروز شوراها محل رجوع مردم و مدیران هستند و مردم از طریق اعضای شورا مشکلات و نیازهای خود را به مدیران منتقل می کنند و مسئولان نیز امور مربوط به توسعه هر منطقه را با همراهی اعضای شورا در سطح شهر ها و روستاها پیگری و اجرا می کنند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه نقش شوراها در تصمیم‌گیری‌های مهم است، تصریح کرد: مدیریت شهری و روستایی ابعاد مختلف دارد که یک بخش آن خدمات عمومی است و شوراها باید در سایر حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و رفع آسیب‌های اجتماعی که مردم را رنج می‌دهد هم نقش‌آفرین باشند.

سید نادر صفوی میرمحله به ظرفیت شهرستان در حوزه های مختلف اشاره نمود و تاکید کرد: با توجه به طرح های حمایتی دولت مردمی جناب آقای دکتر رئیسی در حوزه های مختلف ، شوراهای اسلامی با برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی تولید و توجه به اقتصاد گردشگری، توسعه فعالیت‌ها در حوزه آبزیان، کشاورزی، دامپروری و... در جهت اشتغال جوانان منطقه تلاش کنند.

وی تاکید کرد: شوراهای اسلامی باید با شناسائی مشکلات روستاها و شهرها و ارائه پیشنهادات و طرح ها در جهت ایجاد محیطی مناسب برای مردم تلاش کنند و در این راستا مدیران دستگاههای اجرائی باید از نظرات شوراها استفاده نمایند.

در پایان شوراهای اسلامی شهر رضوانشهر و پره سر و همچنین شوراهای اسلامی برتر روستاهای بخش مرکزی و پره سر تجلیل شدند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان