فیلم و عکس | درباره ما | تماس با ما | تعرفه تبلیغات

شهرداری رضوانشهر | خیران رضوانشهر و پره سر در مراسم جشن گلریزان این شهرستان 18 میلیارد ریال برای آزاد سازی زندانیان دیه جرائم غیرعمد کمک کردند

مهندس سید نادر صفوی میرمحله فرماندار رضوانشهر شامگاه چهارشنبه سی ام فروردین در این مراسم معنوی بر ضرورت شناسایی و کمک به خانواده های آسیب پذیر زندانیان تاکید کرد و افزود: مشارکت در کارهای خیر از سیره ائمه اطهار (ع) می باشد، انتظار می رود هرکس با توجه به بضاعت خودش در این امر خیر مشارکت نماید تا شاهد بازگشت این قشر از افراد جامعه به کانون گرم خانواده ها باشیم .

وی با قدردانی از مشارکت مردم و خیران منطقه برای کمک به خانواده های زندانیان دربند افزود: آزادی افراد از بند و زندان یک کار الهی محسوب می شود که با کمک شما مردم خوب کانون خانواده ها بقا و دوام خواهد گرفت و کمک های شما خیران بطور یقین دل های زیادی را شاد می کند.

فرماندار رضوانشهر گفت: هر میزان کار خیر و مشارکت در انجام امور خیر هرچند به میزان کم و کوچک نباید کوچک شمرده شود.

سید نادر صفوی تصریح کرد: وقتی فردی به دلیل جرائم غیر عمد و محکومیت مالی در زندان محبوس می‌شود، خانواده این فرد خواسته یا ناخواسته در معرض آسیب‌های اجتماعی و تهدیدها قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان از همه خیرینی که در این نشست نورانی و پربرکت شرکت کرده بودند خواست این زندانیان را خانواده خود بدانند و با کمک های مالی خود برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد رضوانشهری تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این مراسم، گفت: خیرین در همه عرصه ها جهت رفع مشکلات مردم پیش قدم بوده وهستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی در ادامه خواستار مشارکت خیرین نیکو کار منطقه دراین امر خیر برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد رضوانشهر و پره سر شدند.

رییس ستاد دیه استان گیلان نیز در این جلسه از زحمات فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای تامین شهرستان که برای برگزاری این مراسم تلاش نمودند قدردانی کرد و افزود: ستاد دیه استان گیلان متولی رسیدگی به امور 5 گروه از زندانیان جرائم غیر عمد می باشد.

جناب آقای یزدانی با اشاره به اینکه سال گذشته به کمک خیرین 263 زندانی جرائم غیر عمد با مبلغ 265 میلیارد تومان آزاد کردیم، گفت: در حال حاضر 500 زندانی به مبلغ 800 میلیارد تومان در استان گیلان به دلیل جرائم غیر عمد در پشت میله های زندان چشم انتظار کمک و مساعدت شما خیرین عزیز هستند.

*در شهرستان رضوانشهر هم اکنون 9 نفر زندانی محکوم به دیه غیرعمد در زندان محبوس هستند که کل مبلغ مورد نیاز جهت آزادی این زندانیان 20 میلیارد ریال می باشد، که از سوی خیرین نیکوکاری رضوانشهر و پره سر مبلغ 18 میلیارد ریال جمع آوری شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان