فیلم و عکس | درباره ما | تماس با ما | تعرفه تبلیغات

شهرداری رضوانشهرمدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره بر آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در خصوص مقابله با بارش احتمالی شدید باران گفت: در ارتفاعات تالش بارش به صورت برف است که همین امر باعث جلوگیری از بروز سیلاب از ارتفاعات می‌شود.

 به نقل از فارس؛ امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای گیلان اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی، روز گذشته جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار و نقاط ضعف و قوت بحران قبلی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته و تمامی دستگاه‌ها در آمادگی کامل هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش باران در شهرستان رضوانشهر بوده است، گفت: شهرستان رضوانشهر با ۱۰۰ میلی‌متر باران بیشترین میزان بارش باران را داشته و بعد از آن بندر کیاشهر دارای بارش‌های زیادی بودند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به سیلابی شدن برخی از رودخانه‌ها در شهرستان‌های گیلان بیان کرد: به صورت برخط تصویر تمامی رودخانه‌ها از طریق شرکت آب منطقه‌ای به ستاد بحران ارسال می‌شود و علیرغم سیلابی شدن برخی از رودخانه‌ها تاکنون شاهد طغیانی نبودیم. 

مرادی از رانش جزئی زمین در خشکبیجار رشت خبر داد و افزود: در بخش خشکبیجار شاهد رانش جزئی زمین بودیم که بلافاصله تیم‌های واکنش سریع راهداری وارد عمل شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با تاکید بر آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در خصوص مقابله با بارش احتمالی شدید باران تصریح کرد: در ارتفاعات تالش بارش به صورت برف است که همین امر باعث جلوگیری از بروز سیلاب از ارتفاعات می‌شود هر چند تمامی دستگاه‌های اجرایی در آماده‌باش کامل هستند. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان