فیلم و عکس | درباره ما | تماس با ما | تعرفه تبلیغات
رشت - سومین دوره جشنواره فرهنگی و رسانه ای حبیب با معرفی برترین های هر بخش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه سومین رویداد فرهنگی و رسانه ای حبیب شامگاه پنجشنبه با حضور شخصیت های برجسته ملی و استانی در رشت برگزار شد.

حسین زحمتکش برای اثر انقراض اختیاری از رشت نفر اول، علیرضا آماده برای اثر رفیق از صومعه سرا نفر دوم و حجت الاسلام ضابطی برای اثر آرمان نفر سوم در بخش جهاد تبیین معرفی شدند.

اما در بخش نهضت مردمی جهاد تبیین، سجاد رضازاده با اثر چهار محل از آستارا نفر اول، محمدحسین یوسف زاده با اثر عید هدیه و امید از صومعه سرا نفر دوم و امیررضا غلامی با اثر چهارشنبه های امام رضایی نفر سوم انتخاب شدند.

همچنین در بخش تعظیم شعائر دینی کانون جوانان رضوی با اثر استقبال از خادمین حرم امام رضا از رشت مقام اول، جواد فیروزی برای اثر آقای من حسینیه گروه فرهنگی هنری تبار میرزا از مجموعه فیروه نگار انزلی مقام دوم و محمد حبیبی برای اثر دیدار از مجموعه فیروزه نگار انزلی مقام سوم را کسب کردند.

اما از دیدگاه هیئت داوران در بخش خدمات اجتماعی هیچ اثری حائز رتبه اول نشد و هیئت عاشقان ولایت برای اثر نامه ای از بهشت از لنگرود عنوان دوم و گروه رسانه ای رافا برای اثر آغاز بی پایان از هیئت ریحانه الحسین و کانون فرهنگی رنگ آسمان آستانه اشرفیه عنوان سوم این بخش را از آن خود کردند.

جواد غزل چهره برای اثر مثل عارف از رشت، مهدی بهره بر برای اثر چالش اطعام غدیر از آستارا و گروه رسانه ای پالک برای اثر اردوی تفریحی زیارتی قم از کانون شهید عقیل و هیئت رزمندگان اسلام لاهیجان به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش مسجد و امام محله را کسب کردند.

و همچنین محمد حسین محمدی برای اثر منبر مجازی از آستارا، محمدرضا دلاوری از هیئت عاشقان بقیع برای اثر آئین سیاهپوشان از رشت، بهزاد روفی برای اثر آئین طشت گذاری از تالش، محمد آهنی برای اثر پناهم باش از رضوانشهر، سجاد جعفری برای اثر تشییع شهید گمنام از رستم آباد، هیئت متوسلین به حضرت ولیعصر برای اثر دهه دوم محرم در از آستانه اشرفیه، مهران صفری برای اثر تعزیه از بندر انزلی، هیئت رزمندگان اسالم برای اثر نیمه شعبان از صومعه سرا، هیئت متوسلین به حضرت فاطمه برای اثر ضیافت فاطمی از شفت، هیئت محبین الحسین برای اثر شوق حرم از رشت، سید ایمان عباسی گروه فرزندان وطن و گروه سرود ضحی برای اثر عمو قاسم از لاهیجان، رقیه شهابی برای اثر مدرسه انقلاب از لنگرود، یئت حضرت سیدالشهدا برای اثر میرزا کوچک از سیاهکل و مرتضی رجبی برای اثر اعتکاف از گروه سرود صراط از رودسر بعنوان برگزیدگان بخش شهرستانی سوین دوره جشنواره حبیب معرفی شدند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان